Uslovi korišćenja
I Opšte odredbe
Mi smo EjČar platforma (u daljem tekstu: EjČar platforma ili platforma) namenjena svim korisnicima koji imaju određeni upit ili dilemu iz materije ljudskih resursa. Radimo sa stručnim specijalistima čije biografije i ekspertize možete videti na našem sajtu. Svako od specijalista je odabran s obzirom na njegovo obrazovanje, profesionalno iskustvo i konstruktivan pristup poslu.
Ovim Uslovima korišćenja uređujemo način rada i saradnju koja će se odvijati između nas ukoliko se odlučite da kupite neki od paketa usluga koje nudimo. Ovi Uslovi korišćenja su obavezujući i primenjuju se na sve učesnike u procesu pružanja usluga (korisnika, specijaliste, administratore).
Molimo Vas da pažljivo pročitate Uslove korišćenja jer ste dužni pridržavati se pravila koja propisuju. Prilikom odabira paketa usluga, pre nego što potvrdite svoj izbor, morate potvrditi da ste pročitali i da prihvatate Uslove korišćenja.
II Način korišćenja platforme
Kreiranje naloga
Kako biste mogli da koristite usluge EjČar platforme, potrebno je odaberete paket usluga, a zatim da kreirate nalog, odnosno da se registrujete, kreiranjem korisničkog imena i šifre. Korisničko ime je Vaša mejl adresa. Nakon toga je potrebno da ostavite podatke o sebi (ime, prezime, pozicija na kojoj radite) i o kompaniji koju zastupate i predstavljate (naziv kompanije, PIB, industrija - delatnost i broj zaposlenih). Ovi podaci su nam neophodni kako bismo prilagodili pružanje usluga i bolje razumeli kontekst i okruženje iz kog dolazite. U skladu sa tim, jedno pitanje se odnosi i na opis izazova sa kojima se susrećete u radu.
Na mejl će Vam stići verifikacioni kod, koji je potrebno da unesete u odgovarajuće polje na platformi, čime se registracija uspešno završava. Nakon toga, potrebno je da se login-ujete sa svojom mejl adresom i kreiranom šifrom. Ukoliko zaboravite šifru, imate opciju “Zaboravljena šifra?”, gde možete uvek kreirati novu šifru.
Plaćanje
Prilikom kreiranja naloga biće potrebno da nam ostavite i podatke o kompaniji u kojoj ste angažovani. Ostavljanje podataka o kompaniji je potrebno kako bismo mogli da kreiramo profakturu. Profaktura će biti kreirana u roku od 24h i poslata na mejl koji je naveden u nalogu. Nakon evidencije o izvršenoj uplati, odabrani paket se aktivira i dostupan je za korišćenje.
Nakon realizovane usluge, kreira se faktura i šalje se kroz SEF sistem (za PDV korisnike) ili na mejl (za one van PDV sistema). Kreiranjem naloga i štikliranjem polja da ste pročitali i razumeli Uslove korišćenja, dajete pristanak da se kreira profaktura i da bude poslata na plaćanje.
Trajanje paketa
Nakon aktivacije paketa, na raspolaganju su Vam sve usluge iz odabranog paketa (više o paketima u posebnom odeljku).
Trajanje paketa je ograničeno na jedan mesec ili godinu dana, u zavisnosti koji paket odaberete, a koji se nalazi u standardnoj ponudi.
Moguće je da zatražite da se za vas kreira personalizovan paket, ukoliko u ponuđenim paketima niste pronašli odgovarajuće usluge za Vaše potrebe. Za personalizovane pakete se posebno definiše cena, sadržaj usluga, kao i trajanje, o čemu ćete biti naknadno obavešteni. Ukoliko do isteka perioda trajanja paketa, ne potrošite sav sadržaj, usluge Vam neće biti dostupne.
Novi paket možete kupiti i pre isteka trajanja prethodnog paketa. U tom slučaju, paketi se sabiraju i trajanje usluga iz prethodnog paketa, ako nisu iskorišćene, se dodaje na novi paket. Tada sve usluge možete iskoristiti do isteka poslednjeg kupljenog paketa.
Korišćenje usluga
Na raspolaganju su Vam različite usluge, u zavisnosti od odabranog paketa. To su Čet sesija, MeetUp i/ili Mentorship usluga.
Čet sesiju pokrećete odabirom specijaliste kome želite da postavite određeno pitanje. Kada odaberete specijalistu istom ćete poslati poruku sa konkretnim upitom ili objašnjenjem nedoumice za koju Vam je potreban savet. U roku od 24h se dobija odgovor od odabranog specijaliste.
Kada specijalista proceni da je odgovoreno na pitanje, arhivira sesiju, o čemu se klijent obaveštava i aktivira se opcija za davanje feedback-a. Kroz kalendar se aktiviraju usluge MeetUp i/ili Mentorship, u zavisnosti od potrebnog tipa usluge za rešavanje zadatka ili problema koji imate. U kalendaru, nakon odabira specijaliste ili procesa, pojaviće se slobodni termini. Klikom na termin, otvoriće se prozor gde je potrebno da popunite neophodne informacije (temu sastanka i kratak opis problema) i zatim da zakažete sastanak.
Pogrešan izbor specijaliste
Ukoliko odaberete neodgovarajućeg specijalistu za svoje pitanje ili temu u Čet sesiji, u roku od 24h dobićete odgovor odabranog specijaliste sa predlogom odgovarajućeg. Istovremeno, Čet sesija se u tom slučaju neće računati kao iskorišćena, već će biti vraćena na raspolaganje.
Ukoliko odaberete neodgovarajućeg specijalistu u MeetUp/Mentorship segmentu, bićete kontaktirani od strane Support-a, sa predlogom adekvatnog specijaliste za Vaše pitanje/temu.
Odabrani specijalista će otkazati sastanak, koji će Vam biti automatski vraćen na raspolaganje. Nakon toga je potrebno pretražiti slobodne termine predloženog specijaliste, kako biste zakazali novi MeetUp/Mentorship.
Otkazivanje sastanka i/ili prekid saradnje
Ukoliko iz bilo kog razloga treba da otkažete zakazani sastanak, to možete uraditi kroz opciju “Otkaži” u samom kalendaru. Ukoliko to učinite više od 24h pre početka sastanka, nema nikakvih posledica, tj. smatraće se da usluga nije iskorišćena. Specijalista će biti automatski obavešten, a Vama vraćena usluga na raspolaganje. Ukoliko sastanak otkažete u roku kraćem od 24h pre planiranog početka, usluga će se smatrati iskorišćenom.
Ukoliko se sastanak otkazuje od strane specijaliste, iz bilo kog razloga, usluga se automatski vraća klijentu na raspolaganje. Specijalista će kontaktirati klijenta i zamoliti za novi termin. Ukoliko je otkazivanje usled odabira neadekvatnog specijaliste za datu temu, support tim će se javiti sa novim predlogom.
Ukoliko iz bilo kog razloga dolazi do prekida saradnje, potrebno je javiti se Customer support-u sa konkretnim zahtevom za raskid saradnje. Poželjno je da nam ostavite feedback i razloge otkazivanja saradnje. Nakon toga, sledi gašenje naloga i brisanje svih nepotrebnih podataka. Podatke koje ćemo zadržati, a iz razloga unapređenja naše usluge, su chat prepiske i Vaši feedback-ovi za specijaliste. Ove podatke ćemo čuvati tako što ćemo ih depersonalizovati, odnosno brisaćemo lične podatke korisnika koji je učestvovao u pružanju usluge. U slučaju prekida saradnje, pre iskorišćenog paketa, ne vršimo povrat novca.
Customer support
Ukoliko imate pitanja koja ne mogu biti pokrivena dostupnim paketima i uslugama, na raspolaganju Vam je Customer support opcija. Tu možete postaviti zahtev za personalizovani paket, plaćanje, dati sugestiju, komentar ili šta god Vam padne na pamet. Odgovor dobijate od tima administratora u najkraćem mogućem roku.
Feedback
Nakon svake Čet sesije, aktivira se opcija ostavljanja feedback-a kroz sam čet. Ukoliko želite da podelite nešto detaljniji feedback, koristite customer support opciju na platformi. Svrha feedback-a je prikupljanje informacija radi daljeg razvoja i unapređenja usluga.
III Specifikacija usluga paketa i cene
U okviru platforme omogućeno je korišćenje 3 standardna paketa koje smo mi kreirali za Vas. Njih je moguće koristiti na mesečnom nivou ili kupovinom godišnjeg paketa. Godišnji paket podrazumeva da istu uslugu imate omogućenu tokom 12 meseci, ali ostvarujete popust od 10% u odnosu na cenu koju biste imali kupovinom mesečnog paketa. Tri standardna paketa su:
Čet
- 5 x Čet sesija mesečno
- 1 Sesija = 1 rešen problem*
- *Čet razmena traje dok se ne zatvori tema
- Brzo i efikasno
- Odgovor u roku od 24h
- 13 Specijalista na raspolaganju
- 15 procesa za odabir
- Namenjeno, operativnim, svakodnevnim HR temama
- Za rešavanje strateških HR tema, odaberite Meetup ili Mentorship
- CENA: 150 eur
*Ukoliko korisnik postavi pitanje na koje se ne može odgovoriti u okviru četa, biće usmeren na drugu uslugu ili drugi paket koji može pokriti tu temu. Na primer neko pita kako da napravi HR strategiju kompanije putem četa. Suština četa je odgovaranje na svakodnevna, operativna, tekuća HR pitanja i dileme koji će brzo rešiti dilemu i zatvoriti task.
** Ukoliko Specijalista ne odgovori u roku od 24h, a pritom ne opravda izostanak svog odgovora, dobijate jednu Čet sesiju besplatno.
MeetUp
- Sve iz Čet paketa
- 3 x Meetup sesije mesečno
- 1 Sesija = Online sastanak sa odabranim Specijalistom u trajanju od 1.5 sat
- Namenjeno rešavanju nekih dilema i nedoumica koje imate i dobijanju smernica
- CENA: 600 eur
Mentorship
- Sve iz Čet paketa
- Sve iz MeetUp paketa
- 1 x Mentorship proces mesečno
- 1 proces = 16 sati rada (uživo ili online) sa odabranim Specijalistom
- Namenjeno rešavanju nekog konkretnog procesa za koji Vam je potrebna pomoć da ga sprovedete
- CENA: 2000 eur
* Ukoliko se Specijalista ne uključi u proces u dogovorenom terminu, a pritom ne opravda izostanak u skladu sa ovim Uslovima korišćenja, dobijate taj planirani broj sati besplatno.
Pored tri standardna paketa, postoje još dva paketa:
Besplatan Čet
Pored standardnih paketa, korisnicima će biti omogućen i paket pod nazivom Besplatan čet, koji je zapravo predviđen za prve korisnike koji žele da probaju uslugu. Za razliku od ostalih paketa, ovaj neće biti naplaćen. Ovaj paket se može iskoristiti samo jednom za svakog novog korisnika. Sadržaj ovog paketa je 1 čet sesija, a svrha upoznavanje sa uslugom i platformom.
Personalizovani (custom made) paket
Korišćenje platforme podrazumeva i mogućnost custom made paketa usluga, čiji sadržaj bi bio iniciran od strane korisnika sa specifičnim zahtevima, a kreiran i omogućen od strane administratora EjČar platforme. Svaki custom made paket bi imao svoju cenu, koja zavisi od odabranih usluga i ne može se unapred odrediti. Nakon slanja upita, i formiranja ponude i cene, korisnik se odlučuje za uslugu i može kupiti dogovoren paket kreiran baš za svoje potrebe.
IV Uloga Specijalista
Odricanje od odgovornosti
Specijalisti su eksterno angažovana lica. Specijalisti nisu zaposleni u EjČar platformi. Specijaliste smo odabrali na osnovu njihovog znanja, iskustva i dosadašnje karijere jer verujemo da mogu da vam pruže neophodan savet i pomoć. Njihove usluge su pružanje adekvatnih informacija, sadržaja i znanja korisnicima platforme, sa ciljem edukacije i rešavanja konkretnih izazova naših klijenata. EjČar platforma ne odgovara za savete date od strane Specijalista već svaki Specijalista odgovara za adekvatnost i tačnost pružene usluge. ukoliko klijent nešto ne uradi kako mu je rečeno pa napravi štetu, a ne ako posluša pa pogreši. Međutim, ako korisnik nije dao sve informacije ili nije dao prave i potpune informacije, ili nije poslušao savet Specijaliste u celosti, tada ni Platforma ni Specijalista nisu odgovorni za nastalu štetu.
Platforma prati rad i vrši monitoring rada Specijalista i može da reaguje ukoliko dođe do određene nepravilnosti u smislu plasiranog sadržaja. Takođe, svaki korisnik platforme se poziva na davanje Feedback-a nakon interakcije sa specijalistom, čime daje do znanja ukoliko usluga nije pružena na adekvatan način ili sadržaj nije bio ispravan. Na taj način, moći ćemo da reagujemo i ispravimo propust ili udaljimo Specijalistu sa platforme.
Specijalisti su birani na osnovu svog iskustva, svoje reputacije i svog znanja. Obučeni su za rad na platformi i pružanje najkvalitetnije usluge, zato verujemo da će usluga biti pružena na najadekvatniji način.
Vaša komunikacija i saradnja sa Specijalistom je u potpunosti poverljiva i neće se nigde dalje deliti niti činiti dostupnom na bilo koji način. Svaki od specijalista se obavezao na čuvanje poslovne tajne i poverljivih informacija zaključivanjem Ugovora o poverljivosti.
Ekspertiza Specijalista
Specijalisti su stručnjaci iz oblasti HR-a, sa određenim ekspertizama. Najčešće oni imaju i šire znanje od navedenih oblasti, ali smo za svakoga odabrali one ekspertize u kojima su najstručniji i u kojima imaju najviše znanja koja mogu da prenesu klijentima. Specijalistu možete odabrati ili na osnovu njegove biografije i želje da sarađujete baš sa tom osobom zbog specifičnog iskustva ili konkretne industrije u kojoj je radio/la ili radi ili na osnovu njegovih/njenih specijalnosti, odnosno odabirom HR procesa koji vas zanima.
Edukacija
Platforma je sačinjena od 3 segmenta: korisnički (namenjen klijentima), konsultantski (namenjen Specijalistima) i Admin panel (namenjen administratorima platforme).
Specijalisti će pre mogućnosti stupanja na platformu dobiti odgovarajuću obuku za rad na platformi i onboarding. To znači da će biti upoznati sa svim elementima svog dela platforme, kao i načinom korišćenja iste, ali i načinom pružanja usluga ka korisnicima, odnosno tona komunikacije. Ton komunikacije treba da prati ton celog sajta I ton komunikacije cele platforme.
Odbijanje klijenta
Specijalista ima obavezu da odbije određenog klijenta ukoliko bi saradnjom sa tim klijentom prekršio zabranu konkurencije koja ga obavezuje. Specijalista će o ovome odmah obavestiti Administratore platforme te će oni uputiti klijenta da odabere drugog Specijalistu za odabranu uslugu.
V Obrada podataka o ličnosti
Pravno lice koje vrši obradu podataka i odgovorno je za primenu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije je Hriznica doo iz Beograda-Voždovac, Generala Ljubomira Milića br. 7, matični broj: 22017381, PIB: 114395450.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo korisnicima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da primaju direktne oglasne poruke koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima i odabranim specijalistima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni kompanije Hriznica doo i specijalisti sa kojima sarađujemo su odgovorni za poštovanje zaštite privatnosti.
Više informacija o obradi podataka o ličnosti možete pronađi u delu: Politika privatnosti.
VI Komunikacija
EjČar platforma neguje međusobno uvažavanje i poštovanje svih učesnika i korisnika na platformi. U tom smislu, ton komunikacije na platformi je topao, srdačan, predusretljiv, iskren, direktan. Međusobna komunikacija svih učesnika treba da održava taj duh komunikacije.
VII Udaljenje sa platforme
Ukoliko se bilo koji učesnik na platformi ne pridržava pravila postavljenih u ovim Uslovima korišćenja kao i generalno prihvatljivih poslovnih pravila ponašanja i komunikacije, biće udaljen sa platforme i neće mu se dozvoliti dalji pristup. Ukoliko je neko od korisnika udaljen sa platforme neće mu biti omogućeno da iskoristi preostali deo paketa niti će mu biti vraćen novac. Međutim, kompanija, iz koje je udaljeni korisnik došao, ima pravo u roku od 10 dana da imenuje drugog zaposlenog i da zatraži da se njemu omogući korišćenje preostalih usluga iz paketa.
VIII Izmene i dopune Uslova korišćenja
EjČar platforma ima pravo da menja i/ili dopunjuje ove Uslove korišćenja. U tom slučaju, novi Uslovi korišćenja stupaju na snagu danom objavljivanja na sajtu platforme, a platforma će svim postojećim korisnicima poslati obaveštenje putem mail-a da su Uslovi korišćenja izmenjeni.