HR menadžer
Daca se kalila u različitim industrijama i na različitim pozicijama u prethodnih 13 godina. Svoj je profesionalni ejčar put započela u kompaniji Nelt kao HR asistent za regrutaciju i selekciju. Ubrzo nakon toga, u naše okruženje, a samim tim i u kompaniju u kojoj je radila, stiže biznis partnering model ejčara, koji je ona odmah prigrlila i sa sjajnim timom ljudi uvela u kompaniju u kojoj se ejčar do tada bazirao mahom na administraciji, selekciji i organizaciji treninga.
Ostatak biznisa je posmatrao kao pokusnog kunića. Samo što je nisu bockali štapovima da vide da li je stvarna na njihovim sastancima, ali su to sve pregrmeli i zbog toga ova oblasti do dan danas zauzima posebno mesto u njenom srcu.
Zahvaljujući iskustvu u radu sa skoro svim organizacionim jedinicama u kompaniji i njihovom dobrom poznavanju, dobila je priliku da upravlja projektom transformacije organizacione kulture. To je jedno posebno iskustvo koje nije dostupno svima, jer je za njega neophodno da budeš na pravom mestu u pravo vreme (koliko se često dešava da veliki sistem odluči da menja svoju kulturu i vrednosti).
Vremenom je došla i pozicija sa koje je imala mogućnost da sa svojim timom kreira i upravlja svim talent procesima i motivacionim aktivnostima na tržištima na kojima je kompanija poslovala. Desila se i velika prilika da radi ono u čemu zaista uživa, a to je da direktno učestvuje u učenju i razvoju zaista velikog broja ljudi. Posle skoro 10 godina u jednoj kompaniji odlučuje da se okuša u rukovođenju svim ejčar procesima i to u nešto drugačijoj industriji. Tada počinje da radi u Tehnomaniji, nakon čega dopunjava svoje putešestvije radom u kompaniji Nomad Foods i uključuje proces proizvodnje u svoje ejčar iskustvo.
Oblasti u kojima se Daca posebno ističe znanjem i iskustvom su svakako regrutacija i selekcija, razvoj zaposlenih, organizaciona kultura, motivacione aktivnosti, organizacioni dizajn, upravljanje promenama, kao i sve ono što ejčar biznis partnering podrazumeva, ali i teme koje gledamo da ne pomenemo tri puta uzastopno da nam se ne bi desile, poput: optimizacija organizacije iliti davanje otkaza, upravljanje konfliktima i upravljanje ne tako popularnim promenama (jer da se razumemo, to što ih ne pominjemo, ne znači da se ne dešavaju, a kad se dese, pomoć je više nego dobrodošla).